Merhaba güzel anneler bebeğim 7 gün sonra 11 aylık olacak nasipse 🤲🏼 biz emmeyi 8 aylık bıraktık kimsede bilinçlendirmedi devam sütü hakkında dışardan yemegini yiyordu daha sonra devam sütü ver dediler aldım ama onuda içmek istemedi şimdi geceleri ağlıyor kaşık mamasını biberonda veriyorum geceleri ama happy mom da devam sütü verin mutlaka yazıyor acaba ne yapmam gerekiyor ?