Arkadaşlar 46 günlük oğlum var akşamları belli saatlerde 5-6 saat boyunca kıpkırmızı olup karnını içeri çekerek ağlıyor gitmedigim doktor kullanmadığımız gaz damlası kalmadı biogala , sab simplex , aquline kendi yediğime içeriğime de dikkat ediyorum anason ve rezene çayı çokça tüketiyorum yinede hiç birisi fayda etmiyor . Normal ağlasa tamam derimde katılarak ağlıyor nefesi kesilir gibi oluyor dayanamıyorum böyle olup geçen var mı yada neyle çözüm buldu nolur yardım edin 🙏