Ahazize inşaAllah 4. Ay atağında da öyle devam eder 4. Aya kadar artık beslenmek için 1 kez kalkmaya başlamıştı artık bende tamam düzene girdi belki 6. Aydan sonra tamamen uyur diyordum uykumuz tepetaklak oldu doğduğundan beri gece uykusu çok güzeldi ama bu ataklar mahvediyor insanı 😔 5,5 olduk sık sık uyanmalara devam belki bir umut ek gıdaya başlayınca diyorum 🤲