Kızım 17 aylık gündüz çok emiyordu baya azalttım en fazla 3 kez emiyor gündüz öyle eskisi gibi yakama yapışmıyor artık. Ama gece. Tam bir felaket vermezsem salya sümük verene kadar ağlıyor bazen gecenin 5 inde kalkıyor artık sütümde az olduğu için emiyo emiyo 1 saat uyumuyo ağlıyo yatağından alayım diye tükendim artık yani ne yapsam olmuyor diş yok, sıkıntısı yok. Gündüz uykusunu bile bölüyor emicem diye. Bu arada 2 ay faln oldu desteksiz uyuyor beşiğne yatırıyorum bende beşiğin yanına uzanıyorm o şekilde yarım saatte uyuyor