Merhaba. 1 aylık kızımda cok hırıltı ve öksürük var doktora götürdüm burnunu temızle ve sık sık emzır dedı yapıyorum zaten onlarıda. Baska bildiğiniz bi yol varmı netten bır sürü şey yazıyo ama küçük olduğu ıcın bırsey yapmaya ve vermeye cok korkuyorum 😔 yardım edermısınız 😞