Kadir Brls 2aydır kullanıyorum primadan geçtik miniese ne tasırma nede pişik oldu cok memnunum stok yapıyorum
Acemi_ogretmen_annee Çok güzel bizde memnunuz ben Migros sanal marketten getirtiyorum aynı gün geliyor ☺️
zumratugba Ben de memnunum 2 aydır kullandım özellikle içeriği doğal olduğu için aldım tabiki fiyatı da uygun migros sanal marketten alıyorum kapıma kadar geliyo oh miss 😂
Elenora Brls bende çok memnunum hiç pişik yapmadı prima premium care den sonra çok memnun kaldım tavsiye ederim bi deneyin ki benim bebeğim hemen pişik oluyor kaç bez değiştirdim😇
Deletedmom61 Brls Hemen belli ediyor bol bol pişik önleyici krem sürerek zeytinyağı sürerek takarsınız inşallah olmaz. Ben minies kullanıyorum çok memnunum keşke daha önce alsaydım. Bu arada ıslak mendili de çok güzel