Sedefasel74 valla bana iyi gelmedi bıraktım ilk çizgi gibi bir sürü çizikler vardı sonra devam ettikçe nokta nokta kızarıklık ve sivilce oluştu sonra o göbek bölgem acımaya ve kaşınmaya başladı kıpkırmızı olmuştu bende artık bi işe yaramayacağını düşünüp ürünleri kullanmayı bıraktım hatta şöyle söylim eşim gördü ne biçim olmuş doktora göstermek gerek falan dedi bende uygulamayı kestim