Sevgili anneler benim ciddi bir sıkıntım var. Son üç haftadır artık doymuyorum üç hafta öncesine kadar hamile kaldığım kilonun altına düşmüştüm hatta çokta seviniyordum. Ama artık doymuyorum ve kilo alıyorum. Normalde emzirirken çok hızlı kilo veriliyor diye biliyordum, acaba vücudumda yanlış giden birşeyler mi var ? Normalde çok az ve doyardım şimdi hem porsiyonlarım büyüdü hem çok çabuk acıkıyorum. En kısa zamanda kan değerlerime baktırırcam bu durumda olan var 😢