Kızlar bebeğim 8 aylık oldu bugun kontrole götürdüm kilosu 8100 gram cıktı.Doktor protein alerjısı olan bebeklerde kilo alımı yavaslar dedi ama ben cok uzuldum.Ilk aylarda gayet guzel gıdıyordu sadece anne sutuyle beslenıyordu alerjıden dolayı mamaya gectık ve boyle oldu asla kıyaslamak ıcın sormuyorum benzer durumu yasayanlarınız varsa ve bır seyler soylerse belkı rahatlarım dıye soruyorum:(kalorısı yuksek ne verebılırım ek gıdada ben alerjen bebegıme?8 aylık bebıslerınızın kilosu ne durumda sizlerde?Yardımcı olur musunuz?