3 ay 20 günlük bebegim iyiki kötü bir düzen vardı en azından geceleri öyleydi saat 9 da yatıp sabah 4bucuk 5 e kadar uyuyor o zaman uyaninca yanıma alıp emzirirken geri uyuyordu malesef bebegim bazi nedenlerden dolayı gündüz pek beni emmiyor sürekli mama cani isterse kabul edip emiyor beni bende seviniyordum geceleri emiyor diye ama ne olduysa 2 gecedir oda yok tekrar düzene girermi hanımlar şimdi 1 bucuk 2 dedimi uyanıyor karni doyuyor ama gözüde kapalı kımış kımış bir hal oluyor 1 bucuk 2 saate geri uyanıyor napmam lazım uzun oldu hakkınızi helal edin 😭😣😏