[silindi] şuan 3.5 aylık oldu oğlum. Doktorum, bebeklerde gaz sıkıntılarının doğumdan sonra yavaş yavaş başlayıp 2. Ay da en üst noktasına ulaşıcağını, ardından bu çizelgenin yavaş yavaş düşüşe geçeceğinide belirtmişti. Niketim dedikleri doğru çıktı. Az biraz sabredin, gün gün azalıcak görüceksiniz. Bir dakikalık emmeler bile kilo alımına faydasıda olucaktır. İçinizi ferah tutun. 🤗