AsyaTln süt alerjisi olsa baştan beri olurdu. Bebeğinizi 4 Aydan uzun süredir emzirmeniz ve alerjinin şimdi çıkması mantık dışı.
benim bebeğim 1 aylık bile değilken oldu. Mukuslu kaka. Kan yoktu ama. Bir dolu test yapıldı acaba parazit mi var diye ve hiçbir şey çıkmadı. Kendiliğinden geçti. Başka bir doktor tek başına mukus alerji demek için yeterli değil demişti. Alerji testleri 1 yaş altında doğru sonuç vermez de dedi. Uzun lafın kısası elde bulgu olmadan alerji diye yediklerinizi kısmayın. Ben çok paniktim ama parazit testleri temizse problem olmuyor. Önce gaita kültürü bakılsın mutlaka.