Kızlar bebeğim kolik bir bebek zaten ama mamasını değiştirdiğimizden beri gazı eskisi kadar çok değil ayrıca gündüz hiç bir şeyi yok gece olduğu zaman durmaksızın bağıra bağıra ağlıyor beşiğine koyunca uyumuyor ama yanıma alınca susup uyuyor gündüzleri kendi kendine uyuyor ama geceleri uyumuyor uyusada10 dk sonra çığlık çığlığa uyanıyor sizce bir yerimi ağrıyor yoksa korkuyormu