Freshmom18 Benimde bebeğim yoğun bakımda kaldı ama meme ile ilgili tek problemimiz sütümun az olması 😑 Eğer tutuş pozisyonun yanlışsa, oda havasız ve sıcaksa memeyi tutmaz çocuk mümkün olduğunca soyundur serin olsun emerken epey bir terleyip yorulacak zaten. Bütün bunlara rağmen yine tutmuyorsa cok acıkınca değil keyfi yerinde olduğu zaman ver memeyi tutamıyorsa e bebekte göğüs uçları var onlardan al birde emzik ver mutlaka emme refleksi gelişsin emziği alıp memeni ver direk. Ben sağıp veriyorum çoğu zaman anne memesine yakın silikon uçlu biberon kullanıyorum memeyide unutmuyor verince tutuyor.