yamacalimoms Bebeğim ilk defa bugün 8 den beridir uyuyor kendim besledim emdi ama uyanmadan yine yattı normalde gazı falan olur illa kalkardı normal mi ateşine falan baktım 36.4
Aysetrkz yamacalimoms normal bence benim kide devamlı uyuyo uyurken emziriyorum bende uykuyu seven bir bebek olacak bence 😊Allah korusun bişey olsa emme emmez gazı olsa biyeri acısa ağlar kötü düşünme rabbim korusun onları 🙏❤️
Cangoksel yamacalimoms Gayet normal canım uyku onun için en değerli şey şuan gelişimi için 2-3 ay sonra ararsın bu uykularını 😅 uyuyor diye aç bırakma yeter uyusa dahi emzir sonrasında uykuları azalacak zaten
yamacalimoms mina00 ay bu akşam bilmiyorum acaba hasta mı diye dusunmekten kendimi alamıyorum normal mi ya bu kadar uyku onun için
mina00 yamacalimoms tabıkıde o sımdı yenı dunyaya uygunlasmaya calısıyo, gun ıcınde qazı bı acısı olub ıyı uyuyomuyırsa rahatladıgında ıyı uyur benım kızımda geceler bazen 9dan 2e gıbı uyur
yamacalimoms Aysetrkz kaç saat uyuyor peki rabbim korusun insan acaba dedirtiyor böyle olunca endişelenmeye başladım sanırım birazdan uyanacak kipirdanmalar başladı 😆
Aysetrkz yamacalimoms yamacalimoms bazen gündüz acıkınca uyanıyo ağlıyor emiyo emerken uyuyo devamlı hiç yarım saat uyanık kaldığı olmuyor bazen uyanmıyor ben kucağıma alıp ucunu ağzına değdırıyorum ağzını acıp öyle emiyo hatta devamlı uyuduğu için genleşip gazını falan çıkaramıyor gaz bırıkıyo gaz sancısı vuruyor ama suan uyumasını fırsat bil yapabildiğini yap dinlen 2 3 aya biraz zor çünkü ❤️🙏
yamacalimoms mina00 sizinki ne kadarlık 😲 Annelik işte az uyusa az uyudu çok uyusa acaba biseyi mi var, hep tetikteyim
mina00 yamacalimoms benimki 2 ay 8 gunluk , o kadar alısdımkı bı derdı olmasına ıyı uyumamasına sessızcuyyyunca kalkıp burnunu kontrol edıyorum acaba nefes alıyo dıye
anne15 yamacalimoms emmeye kalkıyosa korkmayın gece ayrımını bilmesi cok güzel o düzemi korumaya calışın
yamacalimoms anne15 emmeye kalkmadı ben zorla emzirdim aç kalmasın diye emdi gene uyudu hiç uyanmadan
Pelin87 yamacalimoms normal canım zaten küçük bebeklerde illa da uyanıp da emecek diye bir şey yok. Sende dinlen onunla birlikte, 11. Aydan sesleniyorum çok şükür sağlığı yerinde ama artık tüm işlerimi gece o uyurken yapıyorum yoksa mümkün değiş 😃
Reyhanbal yamacalimoms duş aldırdınız mı ya da yattığı yer sıcak mı veya da bugün dışarıya çıkardınız mı. Bazen çok uyuyo bebekler uyusun bırakın