Nur01 Bebeğim 3 ay 21 günlük elleri sürekli ağzında ve salya akıtıyor sizce neden bir de ellerini bırakması için ne yapabilirim sizce ??
Mom34 Nur01 bebişin şu an oral dönemde ve bu dönemdeki çocuklar ağızlarına bir şeyler alıp emmekten oynamaktan mutluluk duyuyorlar
aysegull Nur01 üç ay 17 günlük bizde de durumlar böyle. Olması gereken bu. Bırakması için çaba sarfetmiyorum
Ebeoz Nur01 bizim bebeğin kontrol vardı bugün. Doktor yazdıklarınızı yapmaya başladımo diye sordu. Aynı şeyler var evet diyince iyi gelişimi güzel dedi. Bence de engel olmayın.
SevcanEbrar Ellerini kşfediyor çok doğal kızım 2 aylık şap şup ellerini emiyor ayy senin elin mi varmış çok mu tatlıymış diye seviyorum 😊
Nur01 Aynenvalla ne yapmam gerektiğini şaşırdım bırakıyorum emsin diyorum elleri ile oynuyor sonra da büyükler parmağı küçük kalır eli küçülür falan normalde bilinçli bir anneyim çok şükür okur araştırırım hep ama bu konuda ne dicemi şaşırdım..
Nurselcaglar Nur01 bizimki de öyle doğal yani bişi yapmana gerek yok bebek daha yapma etmeden anlamıyor biz ne kadar istemesek te 😀