Betuul09_kumsal mama değil anne sütü ile besleniyorsa ve kilo alımı normalse tabiki başlama, ömrü boyunca yemek yiyecek zaten bu çocuk ama anne sütü ne kadar çok o kadar iyi. Mama ile besleniyorsa ve kilo alımı yine normalse en erken 5-5,5 aylıkken başla. Bunun haricinde tabiki bebeğini tanıyan bir güvendiğin doktordan bilgi alsan daha iyi. Tadımada muhakkak önce sebze ile başla:)