Anne19 4 aylık bebeğim var korunmak için ilaça başlıcam kunlananlar var mı varsa yaza bilir mi acilllll
Sevinc543yakut Anne19 emziriyorsan emziranneler cerazette hapı kullanıyor bende bunu kullanıyorum 5 ay oldu başladım
bsrkya Anne19 Oğlum 1 yaşında Qlairista kullanıyorum ama emzirmiyorum doktorunuza yada sağlık ocağına danışıp kullanabilirsiniz