velhasil Merhabalar evet hâlâ kullanıyorum hatta yeni attım daha çamaşır 😅😅😅 gerçekten çok memnunum ben evdeki toz da evet baya azaldı, kıyafetlerde küçülme ya da yıpranma olayı hiç olmadı biz de , kışın nerdeyse her gün çalıştı ve en fazla 15 20 lira fark gördük biz,o da en fazla. Kurulum olayında tam emin değilim ama farklı markaların üzerine kurulum yaparken ek ücret istiyorlar diye biliyorum ben. Daha olmadı servisi ararsınız bilgi alırsınız 🤗 Arçelik zaten yetkili servis aklınız kalmasın.