Gerçekten bunaldim artık uyku düzenimiz hiç yok hatta uyku bile yok gündüzde olsa gecede olsa sürekli ya ayakta sallayarak uyuyo ya emerek kaldı ki ayaktan indirince yada emmeyi bırakıp yanından kalkınca pat uyanıyo hemen özellikle geceleri sallayıp uyutuyorum beşiğine koyunca en fazla on dakika ya ben yattıktan sonra uyanıyo yada beşiğine koyarken beşikte kesinlikle uyumuyo ne yapicam bilmiyorum beşiğine alışsın diye üç dört gecedir sabaha kadar uyumayıp uyandıkça beşiğine geri koyuyorum ama nafile alışamadı bi türlü gece sonunda hep yanımdayken uyuya kalıyorum napıcan bilmiyorum artık akşam olupta uyku vakti gelicek diye korkmaya başladım lütfen yaşayanlar çözüm bulanlar yardim etsin bana da 🤦🏼♀️