Yagmurtplm hiç kafanıza takmayın zamanla döner doktorlar bile söylüyor her bebeğin gelişimi kendine özgüdür diye benim doktorum 7. Ay sonuna kadar dönmezse anca bi bakarım sıkıntı var mı diye ama yani canı istemezse dönmez herşey onun keyfi diyordu 😊 mesela benimki de oturamıyor destekli otururken bile bi tarafa yıkılmayı başarabiliyor 😂