Bahargrbz benim kardeşimde hep minyon bir bebekti annem kısa babam uzun.Çok fazla süt içer yoğurt yer voleybol oynardı hep ama boyu hiç uzamadı.3 kardeşiz ben ve diğer kardeşim 1,68-1,70 iz.Doktor boy faktörü genetiğe dayalı annesinin genini almış demek ki dedi.Yani mama ya da yiyeceklere bağlı olmayabilir.