CatBoy Kurutma makinası almak istiyoruz. A sınıfı, B sınıfı enerji nelere dikkat etmeliyiz? Elektrik faturalarınızda ne kadar oynama oluyor ?
Bsrserin CatBoy ben arçelik A sınfı kullanıyorum kışın ayda 5-6 kez kullanıyorumdur en fazla faturada 10 tl fark ediyodur belki ona dikkat etmedik Kurutmadan sonra bebek kıyafetlerine ütü gerektirmiyo sıcakken katladığınızda kırışmamış oluyo ve yumuşacık oluyolar ütünün harcağını elektriği harcamıyo diye düşünüyorum
Mayacii Merhaba,ben yaklaşık 2 senedir kullanıyorum.ayda 4 veya 6 kez kullanıyorum.fakat çamaşır makinemin zemininden kaynaklı 600 devirde sıktırabiliyorum o sebeple kurutma uzun süre çalışıyor.aylık hesaba döktük 20/25 arası fark ediyor faturada