Merhabalar ben 3 ay önce sezeryan oldum. Utanarak söylüyorum ama çok fazla gazım var. Sabahları özellikle inanılmaz gazım oluyor. Bazen farkında olmadan da çıkıyor. Bu akşam yine gaz sorunu yaşarken idrar kaçırdım hemde tuvaletim yokken. Gaz çıkarken oldu yani. Gazı bazen sanki vajinal bölgeden çıkmış gibi hissediyorum. Ameliyatla ilgili bir sorun olabilir mi yada daha vücut toparlanmadığı için mi? Çok merak ediyorum aynı sorunu yaşayan başkaları var mı?