Busesrmz canım öncelikle geçmiş olsun.kuzucuğun hemen iyileşir inşallah.yegenim 1 yaşında aynısı ayak parmağında oldu.doktoru ayak tırnaklarını düz kesin el tırnaklarını oval kesin demiş. Ayrıca enfeksiyon olduğu için hem antibiyotik hemde krem vermişti 1 haftaya geçti.ama bence ihmal etme en kötüsünü düşünüp tedbir almak gerek enfeksiyon kana karışır vs.Allah korusun.boyle konularda riske girmeyelim bence hiç.kesinlikle doktor bir görsün derim sadece eczaneye gidip krem vs alma.işin uzmanı bir baksın.sevgiler