Asklepios Ssdfgh baktım canım tüm tahlillerine bakmışlar. Birkaç değer var üst sınır olan. Ama diğerleri normal
Ssdfgh Asklepios bebeğimi öldürecekler biliyorm o aile vicdansız ve zalimlerin önde gidenleri daha bebeğim 9 aylık
Ssdfgh Asklepios kocamdan şiddet görüyordum . Hep .en son babası beni yaka paça ewden çıkardı ailem kabul etmedi bebeği mı kucagimdan alıp onlara verdi onu. Ne kadar cirpinsamda boştu
Ssdfgh Asklepios hiçbir tek bir rahatsızlık bile yoktu oğlumda bu 35 gün içinde benden ayrı kaldığı zaman zarfı içerisinde bu olmuş daha öncede ( 35 günlük zaman zarfında da ) bı çok kere hastanye götürmüşler
Ssdfgh Asklepios bilmiyorum ondan hiçbir haber alamıyom babası olacak o zalim aşağılık aramalarima cvb vermiyor
Ssdfgh Asklepios ben onu aylık rutin olarak sadece hastaneye goturur tahlillerine ve geneel kontrolunu yaptırmak için giderdim sadece
Asklepios Ssdfgh çocuğu size vermeleri lazım o halde. Kafayı yemiş bunlar. Polise gider misiniz? Hiçbir hastalığı olmayan bir bebek 35 günde böyle oluyorsa bu işte bir iş var
Ssdfgh Asklepios bebeğimin e nabız hesabı var daha önce hiçbir şekilde böyle bir şey olmamış ve doktor e nabizda bu süre içerisinde bebeğin yetersiz beslenmesinde. Dolayı nutriciya vermişler infatrini bebeğim orda aç susuz kim bilir ne halde
Asklepios Ssdfgh bencede mantıklı olan bu eğer sizin aylık rutin tahliller sıkıntılı değilse ve bıraktığınız zaman 35 günde birçok kez hastaneye gidilmişse birşey var bunda normal karşılamıyorum ben. Keşke bırakmasaydınız onlara
Asklepios Ssdfgh yetersiz beslenmeden olmuş olabilir zaten bu tahlil sonuçları. Vücudun dengesi bozulmuş diyebiliriz
Ssdfgh Asklepios evet doğru ben ona çok güzel bakıp kendi ellerimle meyve pureleri sağlıklı çorbalar sebzeler yedirir DM ve ona sma optipro verirdim sırf iyi olsun diye
Ssdfgh Asklepios daha 9 aylık kuzucugum nasıl oluyorda açlıktan solunum cihazına bağlanıp monitörizasyon a bağlanıyor yoğun bakımda vermedikleri ilaç kalmamış vücudu dengesiz kalmış ben ona gül gonca gibi bakıp büyüturdhm
Asklepios Ssdfgh bu durumda en mantıklısı sizin çocuğunuzu geri almanız avukatla konuşup polise başvurabilirsiniz elinizdekilerle yardımcı olurlar diye düşünüyorum
Ssdfgh Asklepios ewet bugün avukatimla görüşmeye gideceğim . O bebeğe bir şey olursa önce o babasını sonra kendimi yasatmam