_hllzmrr Kızlar 3 gündür vajinamda kaşıntı var birde idrar yaparken yanma oluyor arada.büyük ihtimal mantar :( bitkisel aktardan alabileceğim önereceğinz birşey varmı:(
Rzlgln _hllzmrr valla ben hamileyken olmuştu bir pamuğa sirke döküp vajinayı onunla siliyprdum yakıyordu biraz ama rahatlıyordu
-Sunshine- _hllzmrr Kesinlikle elma sirkesi canım aynı durum bende de vardı ne yaptıysam geçmedi. Bi miktar elma sirkesi ile suyu karıştır onunla taharetlen sürekli kuru tut. Bende de olmuştu çok şükür 2 günde tamamen geçti.