AAselinannesiii Hanimlar nerdeyse 2 saattir gecmeyen baş donmesi yasiyirun ayaga kalkamiyirim cok kotu sebebi nedir
Gizemaslan123 AAselinannesiii covit olabilir canım dün gece bende öyleydim hastaneye gittik bugün öğrendim pozitifim
LINDAMAY AAselinannesiii tansiyonun düşmüş olabilir. Ayaklarını yukarı kaldırıp 1 saat sırtüstü yastıksız uzan geçer.
Benimoykum AAselinannesiii canım benimde oyleydi tabsiyonum 10 a 5 çıkmıştı derken ishal baş ağrısı bulantı vücut ağrısı tat kaybı koku kaybı göğüs çarpıntısı sırt ağrısı ile devam etti teshisim belli 🤷 evden çıkmıyorum çok geçmiş olsun umarım sizde de böyle devam etmez
ESRA_07 Vertigo da olabilirsiniz. Yoğun baş dönmesi ve kusma olmuştu benim de. Gözümü açıp doktora zor gittim. Vertigo dedi.
Bahar3538 İnşallah vertigo değildir öyle pis bir hastalık ki dört yıl yaşadım ömrümü çürüttü haftada iki kez acillik olurdum kesin bir tedaviside yoktu bildiğim bir tansiyon sorunu falandır inşallah geçmiş olsun
Defneaselimm Bahar3538 evet allah düşmanımın basına vermesin ınsanın dünyasını karartan cinsten bir hastalık degıldır deniyor ama benim ıcın cıddı bı hastalık gıbı görünüyor artık özellikle bu mevsim geçişlerinde