Musabveannesi dışarıdan mudahele ona bi fayda etmiyo, belki ilk gazliyken mendil gibi koysaydik önleyebilirdik ama cikinca bi sey olmuyo , bebege aci veren bisey değil, doktorunda görsün bi , 3.5 ay olunca iyice sonucek kalmicak , orda hafif.bi kahverengi iz gibi kalicak buydukce.oda gidicek