anneCANan 8.aya kadar düzenli her ay doktora götürdüm o zamana kadar doktor hiç tahlil istemedi. Sonrasında korona gelimce şuan 14 aylık oldu hiç götürmedim. Ben demir eksikliği anemisi olduğum için bebeğimi gözlemleyebiliyorum. Size de tavsiyem özellikle tırnaklarını takip edin katları ayrılır ve çok kırılgan olurlar, gözlerden de anlıyorum ayrıca ishal de olunuyor eksildiğinde. Ama en kolay takibi tırnaklardan yapabilirsiniz. Bir ara kızımın değerleri düşmüştü sür ürünlerini ve eti birlikte vermeyi kestim ve kırmızı eti, yeşil mercimek, ıspanak, maydonoz vs daha sık yedirdim 1 haftaya geri toparlanmaya başladı. Normalde de bu gıdaları sık vermek gerekiyor zaten.