Benim de 3.5 aylık bebeğim var ailemden babamda pozitif cıktı belirtileri olmadan önce görüştük suan eşimle bende de belirtiler var,büyük ihtimal pozitifiz, bebeğimi bol bol emzirmeye çalışıyorum anne sütünde antikor var diyor doktorlar cunku.
Ama Bebeğime geçer diye çok korkuyorum suanlık onda hiçbir belirti yok.