Merhaba anneler. Kızımda süt alerjisi var malum olmayan bebekte yok artık 😥 patates ve havuç tadımı yapıldı. Meyvelerden elma armut şeftali tadımı yapıldı.
Yumurta tadımı yapılmıştı sorun olmadı Pazartesi tekrar edilecek ama 2. Kez bakıcaz. Şuan 5 ay 27 günlüğüz. sağlık ocağı tadımlar bittiyse ufak ufak başla muhallebilere falan dedi ama nasıl yapıcam hiç bilmiyorum. İrmik ve pirinç unu kullanabiliyor muyuz alerji olan bebeklerde ? Bezelyeyi haşlayıp patatesle karıştırıp verebilir miyim mesela ? Bal kabağı mevsimi şuan acaba onu verebilir miyim haşlayıp? Sademi birşeylemi karıştırmak lazım hiç bilmiyorum. Hep buhardamı haşlamam lazım ? Doktor kontrolü maalesef ay sonuna kaldı devlete gidiyorum dolayısı ile arayıp sormam konuşmam bilgi almam çok zor. En basitinden tarif anlatım yardım herşeye açığım tecrübeli anneleri bekliyorum🥰🥰