YigtnAnnesi hayır zorunluluk diye birşey yok. D vitamini zorunlu. 6. 9. Ve 12. Aylarda test yaptırarark takipte kalın. Konuştuğum bir çok doktor mecburi olmadığını gerekelilik durumunda kullanılması gerektiğini söylüyor. Bende başta çok emin olamadım çünkü doktorumuz değerleri iyi gerek yok demişti. Simdi 15 aylık ve sıkıntımız yok. Kullanılırsa kendinizi daha rahat hissedebilirsiniz ama bebekte huzursuzluk yapıyorsa, gerekliyse kullanın derim