Semabolatt Bebeğim 1 yaşında sabahları sadece peynir salata yiyiyor ekmek fazla yemez yumurta yemez kabız olacak şeyleri de vermiyorum doktor güzel yemediği için oluyor diyor sizler ne veriyorsunuz?
SonSerce Semabolatt yemediği için nasıl kabız olsun bana biraz saçma geldi. Tıka basa yiyip suyu az tüketirse de kabız olabilir. Onu neden söylemedi doktor
jap Semabolatt SonSerce Lif içeren gıdaları yeterli alamadığı zaman da kabız olur sadece suya bağlı değildir
SonSerce jap doğru, ben yemeği az yediği için olarak algıladım. Benimki su içmediğinden sürekli kabız olduğu için o geldi aklıma direk ☺️
jap SonSerce benimki de iştahsız meyve falan az yer oynar hep atar sağa sola iki ısırıktan sonra. Genelde kabızdır 😂