Sefaserpil 20 aylık olup herseyi konuşuyor mu bebeklerimiz benm ki.pek konuşmuyor arda sadece işine gelirse anne baba mama dede kardeşim adını diyor dadadudu biseylee diyor herseu anlıyor bir yap diyorum gösterip yapıyor ama orle her dk hergun konuşmuyor ya
Ikrazumra19 Sefaserpil her cocuk farklidir 🙂bosuna canini sikma canim hic kelimesi olmasa sorun olabilit ama sonucta konustugu kelimeler varmis
Mom987 Sefaserpil Benimki de öyle söyle dediğimde söylemez. Aöa telefonda konuşayım yada eşimle dediklerimi tekrar etmeye çalışır. Kendi isterse 2 kelimeli cümle kurar nadir. Bende merak ediyorum neden böyle sanırm canları istemiyor.
Sense Sefaserpil bizde 20 aylığız anne, işi düştüğü zaman baba anane dede der, mama gel filan çok konuşmuyor, her çocuk farklı olur zaten 💕
Helenis Sefaserpil 23 aylık ota poka mama der uzata sündüre bazen bastıra bastıra bebişşş der yaşıtı falan görürse onun haricinde pek konuşmayı tercih etmiyor
Derinkomm Benimki tam 20 aylık kız bayağı konuşuyor ama her çocuk farklıdır bence. Zaten çok büyük değil 20 aylık.
Zeyzey2019_ Sefaserpil kıyaslama yaparsanız daha çok üzülebilirsiniz. Önemli olan sağlıklı olması. Zaten kelimesi de varmış zamanla çözülür dili iyice.