TazecikAnne22 Hanımlar katalog işi değil de başka evde satış yapan var mı? Bebek kıyafeti, şal eşarp Vs gibi evden satış yapan hanımlar var mı?
Happygirl8 TazecikAnne22 benim bi arkadaşım çok değişik işler yapıyodu.. İnstegramda bi sayfası vardı mesela oraya başka sayfaların sattığı ürünlerin resmini koyuyordu almak isteyen olursa o sayfalardan o sipariş verip onlara gönderiyodu.. Altlarına Kârlı fiyatını da yazıyodu ama ürün elinde yoktu 😃 eline geçmiyodu da direk alıcıya gidiyodu.. Vala neyin kafasını yaşıyodu ben de anlamadım pek 🤦♀️💆♀️
Elo10 TazecikAnne22 merhaba 💐 ben bebek kıyafetlerı stıyorum uygun fıyata. Dolap gardrops ve ınstagramdan stısım var. Ama bebısten pek ılgılenemıyorum. Arkdalarıma ve bılac tanede dolaptan sattım artık.
Happygirl8 TazecikAnne22 yapıyodu ya baya değişik sayfaların ürünlerini bir araya topluyordu 😀 toptancıydı galiba 🤔 ama sipariş olmadıkça bişey almıyordu ürün de elinde kalmıyordu 😄😃 bir de kıyafet züccaciye hayata dair herşey satıyodu demiyim resimlerini fiyatlandırıyodu adeta bi amazon aliexpres e dönüşmüştü 😀✌️
milasmommy Happygirl8 mesela haberlerde muhakkak çiftçinin isyanı ile alakalı senede 1-2 kez haber yaparlar. Tarlada 1 lira tezgahta 10 lira diye. Çünkü kabzıman tarladan mahsulu alır a kişisine satar. A kişisi alır kâr etmek için b kişisine satar. B kişisi dururmu? Mal Tezgaha inmeden c kişisine kâr koyar. Tarla sahibi çiftçi 1 liraya satar tezgahta 10₺ olur işte bu oluyor 😊
defmommy Happygirl8 komisyonlu satış diyorlar canım 🌸😂 benim bi akrabam da aynı şekilde başladı şimdi karlarıyla kendine dükkan açtı
Happygirl8 defmommy demekki iyi para kazanmış ki açmış canım, darısı bizim arkadaşa😃 post sahibi bak sana da boşa anlatmamışım bu meseleyi bu işle köşeyi dönebilirsin 🤭😆
Happygirl8 milasmommy teşekkürler çok güzel anlatmışsın anladım 🙆♀️😃 o halde benim arkadaşım da kabzıman çıktı 🥳😀