Miniksu 4 buçuk aylık bebişim vaarr veeee hamileyim sanirim ayyy 3 gün oldu daha hiç hastalanmadim sizce test için erken mi bu ara çok hastaydım çok ağrı kesici antibiyotik falan kullandım ondan da olabilir mi 😶🤦🤦
Tuba Miniksu Ben antibiyotik kullandığımda adetim gecikiyor genelde ama içinizde şüphe varsa bir test yapın
SedefLina Miniksu olabilir bir haftayı geçince test yapın antibiyotik zaten bi çok şeyin geçikmesine neden olur hayırlısı hakkınızda
seydaac Miniksu evet antibiyotik ve bazı ağrı kesiciler gecikme yapabiliyor. Ben de kum dökerken, ağrı kesici iğne oldum o ay 10 gün gecikmişti.
Miniksu SedefLina 3 gün geçti yapsam çıkar mı inşallah bunuda geciktirmistir yoksaaa bakmak doğurmak da değilim ama bebegim daha bana muhtacken ona eksik bakicakmis düşüncesi bile içimi acitti ayyy bilmiyorum ya
DS123 Miniksu bende antibiyotik kullandım ve tam 15 gün gecikti ondan olabileceğini düşünüyordum ama içim rahat etsin diye test yaptım negatifti ve sabahına hastalandım🙄😀
Aselinam Miniksu benim de bugün adetimin geciktiği 16 gün oldu test yapmıştım geçen gün sonuç negatifti niye olmadım anlamadım🤦♀️
Miniksu DS123 ayyyy inşallah bende de öyle olur eşim bakacak nöbetçi eczane bulursa alicak bakalım 😶😶
Tazeanne0134 Miniksu canım emzirirken düzensizlik normal bende de oluyor o aynı suçluluk duygusunu Bende yaşamıştım şükür ki çıkmadı