Kizlar bebeğimi hep ayağımda sallıyordum ama aykata uyumamaya kendini atmaya başlamıştı. Kullanmadığım bı hamak besik vardı. Onda sallamaya başladım son bir aydır ve bunda enazindan ayaktaki gibi çok ağlamadan uyuyor. Fakat kızım 11 aylık ve hamak beşik küçük geliyor aslında. Büyük hamak almak istiyorum. Ama internetten baktım gördüklerimin boyu hep enfazla 90 cm di. Eski usul duvardan duvara kurayım dedim beceremezsek diye korkuyorum. Bileniniz vardır belki boyu eni büyük hamak beşik marka bilen var mı?