4 aylık oldu hala nasıl uyuduğu belli değil uyku eğitimi vericem diye kolikken hep kucağımda evi gezdirerek uyuttum ama büyüdükçe öyle uyumamaya başladı emziriyorum uyukluyor sonra kucağımda yada ayağımda hafif sallıyorum bazen çok kolayca uyuyor uyur uyumaz sallamayi bırakıyorm kıpirdanirsa sallamiyorum kendisi dönüyor uykuya. Bazende ne yaparsam yapayım uyumuyor pırıl pırıl bakıyor 😅