omerinannesi16 Arkadaşlar biz ögreymenlere 300 tl dogum parasi yatiyor , raporlu oldugumuz aylar da maasimizi aliyoruz. Bunun haricinde baska yatan bir para var mi varsa islemler icin ne yapilabilir?
Annebal omerinannesi16 yaaa istemsizce guldum bendr dogum yapinca ilk bu soruyu arastrmstm ama brnm bildgm yok kuzum ama sinif ogretmeniyseniz ilksandan da para veriolar
minikkusssss omerinannesi16 209 TL süt parası bar bide babanın üstüne yatıyor postaneden çekiliyor bebeğin kırkı çıkana kadar yatmış oluyor o para
Annebal omerinannesi16 evet canm varsada eger ben bilmiorm bende sinifciyimda ondan biliorm.. dogum oldgnda ekderssiz hayat yokmus gbi oluo deglmi😄
Happygirl8 minikkusssss ona nerden başvuruluyo 🙂 4 ay 20 günlük olduk biz başvuru yapmadık eşimin de hiç umrunda değil 💆♀️😃
minikkusssss Happygirl8 başvuru yapmıyorsun onun için postaneye gittiğin de eşin Kimligiyşw çekebilir canım 😊
minikkusssss omerinannesi16 ben 209 TL aldım , bide 300 TL var ona daha başvuru yapamadım almak için daha doğrusu eşim üşengeç Bi aydır başvurucaz 😂