Arkadaşlar ben 13 haftalık gebeyim dünki kontrolümde ense kalınlığım 4 cm cıktı 3 4 doktor gezdik hepsi amniyon testi yaptır dedi fakat kararsız kaldım cıksa dahi aldırmayı düşünmüyorum bilen yada daha önce yaşayanlar yardım edermisiniz sizce ne yapmalıyım
Sizlerde kaç cm cıkmıştı