Benimki 3,5 aylıkken başladı 4,5 aylık olduk ben ve babası hariç kimsede durmuyo.Geçen oğlumu anneme bırakıp eşimle yemeğe gidelim evlilik yıldönümü dedik 1 saat sonra annem aradı katıla katıla ağlıyo durmuyo dedi.Çok zor gerçekten hiçbir şey yapamıyorum keşke biraz sosyal olsa