Zeyzey2019_ melek_42 fazlası var eksiği yok. Ki daha 21 aylık ve 2 aydır sendromu çok şiddetli yaşıyorum. Akşam üstünü çıkarıyor ama pijama giymiyor. Resmen ağlama krizine giriyor giydirdiğim pijamayı çıkarıyor. Istediği birşeyi yapmayınca yerlere atıyor ve çığlık çığlığa bağırıyor. Gece kalkıyor eee Eee yapalım mı diye ayağıma geliyor ve saatlerce sallıyorum. Bıraktığım an yine krize giriyor. Geçen gece nefessiz kaldı ağlamaktan birşey olacak sandım bir an, çok korktum.
melek_42 Zeyzey2019_ ağlama krizleri çok yoruyor insanı komşular bile duyuyor 😂🤦🏼♀️ Bazen arıyorlar bişey mi oldu düştü mü hasta mı diye
melek_42 seydaac 🤦🏼♀️😂zaten o derin sessizlikler beni hep korkutuyor mutlaka arkasında bir yaramazlık
seydaac melek_42 ahh hiç sorma, her seferinde de şok yaşıyorum kısa süreli 😁 geçen gün benim silgimi bulmuş, güzelce minik minik parçalara ayırmış. Sonra bir ses duydum bir baktım gırgır almış eline yeri gırgırlıyor 😁
Zeynep-hazar almila37 tuvalet eğitimi vermediniz değil mi 2 side bezli şuan Hamilelik belirtilerim var adetimde geçti 18 aylık oglum
almila37 Zeynep-hazar 3aydr bez kullanmıyoruz canım kizim kendi bianda tuvlte gitmek istedi öle brktk bezi
Annebal seydaac cok haklisnz bizimdr dis.donemleri var okdr zorki 4 dis birden cikario cocuk ve artik pes etmek uzereyim… ne yiyo ne duruo.. artik iyice sinirlenyrm gidiorm yanndan odada bagryrm bseler kırıyrm sonra pamuk gbi gelyrm cocugun yanina😄 cnku gece uyku yok gunduz de zor uyuyo derken annr pert iste…
seydaac Annebal ayy evet emzirmeyi bıraktırdım ben çok güzel uyuyordu uzun zamandır. Son bir iki haftadır çok zor uyuyor nedense bilemedim. Diş de değil çünkü bütün dişleri çıktı.
Zeynep-hazar almila37 bende tuvalete tutuyorum yapmıyor üstünü giydiiriyorum hop yapıyor bastan tekrar 3 gün böyle oldu rahatsizdimda devam edemedim bıraktım
Meryemmeva melek_42 ay guldurdu beni cevaplar ben de kafayi yicem bisey isitiyo yapiyorum agliyo sen yapabailirsin hadi bakalim diyorum yine agliyo cizgi filmde ucurtmanin ipi kopuyo agliyo her seye ama her seye…😄
Annebal seydaac allahim sadce bana degl.butun annelere sabir versin yavrularmiz hasta olmasinda ben raziym.bole skntilarina napalim
snyck melek_42 19 aylık ve hızla o yılda gidiyor 1 haftadir mahvetti bizi gereksiz yere ağlıyor bi anda çığlık çığlığa uyanıp uyumuyor kendi kendine uyuyan cocugu ayakta sallar oldum birde pesimi bırakmıyor heryerde beni ariyo bağımlı gibi oldu
CemreKerem35 melek_42 iki yaşta biz de aynı şeyleri yaşadık . Ne uyku düzeni kaldı ne beslenme düzeni her şey alt üst oldu . Ama çok normal bu yaşadığınız . Bebeğinizde benlik duygusu gelişiyor her şeyi yapmak ve konuşmak istiyor . Kelimeler yetersiz kaldığında da ki öfke durumu ortaya çıkıyor . konusmasi geride olan çocuklarda daha çok görülür ya da kendini ifade edemeyen çocuklarda hemen bağırma ağlama durumu ortaya çıkar . Zamanla hepsi düzeliyor taa ki 3 yaşa kadar 😅😅 3 yaşta daha beterleri var benden söylemesi 😅😅
NhLpRn Bu 2 yaş sendromu tam olarak kaçıncı ayda başlıyor? Şuan 14 aylık ve şimdiden girmiş gibi davranıyor😣
Uzaymekiii melek_42 sakin olun sadece sakin… 29 aylık kızım bazen gerçekten üç maymunu oynuyorum yapmaması gereken bişey yapınca ben daha a demeden bağıra bağıra ağlamaya başlıyo geçenlerde yan komşum kıza bişey mi oldu diye kapıya geldi düşünün nasıl bi ağlamak🤷🏻♀️ Ve o günki ağlama sebebi çorabı dönmüş çıkarıp tekrar giymek istemiyomuş çok zormuş😂 ben giydireyim dediğimde ipler koptu ben ablayım dokunma ben yapabilirim diye ağlamaya başladı🤦🏻♀️ Bunun gibi hergün en az 10tane kriz 39506tane zıtlaşma yaşıyoruz ve ben sinirlerim alınmış gibi davranıyorum çünkü başka türlü çok zor olur hepimiz için😂 ağlayınca uzaklaşıyorum hiçbi şey demeden susunca gidiyorum yanına süzgünce durumu anlatıp sarılıyorum onu çok sevdiğimi ve herşeyin üstesinden gelebileceğimizi söylüyorum çoğunlukla işe yarıyo ama bazen ters tepiyo o zaman da nasıl istersen diyip kenara çekiliyorum🤷🏻♀️ Bu 2 yaş felaket bi durummuş gerçekten ama geçecek ne yapalım allah sağlık versin tüm yavrulara biz gerekirse huni takarız analar olarak🤪
almila37 Zeynep-hazar bnde denedim aynı sorunlri yaşadik canim banyoya girince cikmak bilmiyor gunde 100defa diş fircaliyorduk el yikiyorduk sonra pes ettm ve kizim kendini hazr hissettğnde o dedi anne çişim geldi die bezini kendi cikardi attı bn kocaman kız oldum istemiorum bez ddi
Zeynep-hazar almila37 ne güzel maşallah prensese korkum var ya 5 yaşına kadar atmaz ise çünkü eltimin kızı 5 yaşına giricek hala bezli hala altına yapıyor o yüzden diş fırçalama demissiniz ilk olrak ne aldınız bende artık öğretmek istiyorum
Gamzeli melek_42 benim kizim ogle uykularini birakali iki ay oldu uyumuyor neler denedim ama aksam sekizde yatiyor sabah dokuzda uyaniyor huysuzluk,aglama,vurma,kiskanclik da cikti bazen zorlaniyorum ama gecicek