Oziezo canım benim aynısı bende de vardı kızım şuan 4 aylık. Bebeğini suçlama garanti veriyorum sana gazı vardır sancılı bebekler uyumaz. İşlerini bi kenara bırak ve bebeğine odaklan ki aranızdaki güven bağı iyice gelişsin senden başka yardım edecek kimsesi yol bebeğinin unutma. Elinden geldiğince de yanında biliyorum zor ama geçiyo hiç merak etme