Deletedmom414 Kızlar ben havluları nevresim takımlarını falan 40 derecede 2 saatlik programda yıkıyorum. 60 90 derecede yıkayanlar varmış renkte solma falan olmuyor mu? Acaba 40 yeterlimi? Tertemiz çıkıyor o yönden değilde hijyen açısından 40 yeterlimi acaba?
kivirciginannesi Deletedmom414 ben 60 da yıkıyorum bir sey olmadı bugüne kadar, 40 temizliyor gibi gelmiyor bana
Ruzgarbaby Deletedmom414 60 derece de yıkarım hep 40 bana hijyenik grlmiyor söyle düşünüyorum soğuk suda bulasıkların yıkanması gibi 😂😂
Lothbrok Havluları 60 derecede nevresimleri renklerine göre 40 derecede yıkarım. Hatta bana kalsa cortlamayacağından emin olsam havluları 90derecede yıkarım 😁
Happygirl8 Deletedmom414 bana 40 derecede solmayan bi nevresim takımı markası söylermisin canım 🙂 ben sık sık yıkıyorum ama üzerlerinde de 30 yazıyo diye 30 derecede yıkıyorum.. Eskiden 40ta yıkadığımda hemen soluyordu 🤦♀️🙆♀️😀
Deletedmom414 Happygirl8 taç kesinlikle taş gibi harika. Ama karaca almıştım bi kaçtane çeyize kötü hiç beğenmedim
5253 Deletedmom414 yeter bence ya amaaan kömür ocağına mı giriyoruz sanki abartmaya gerek yok kokusu gitse yeter
Happygirl8 Deletedmom414 teşekkürler bi dahaki nevresimi taçtan bi alıyım bakalım 🤦♀️😃Karacanın her ürünü güzel değil ki ben tek porselen alıyorum ordan tencere almıştım kapakları çatladı hemen iade ettim 😆
milasmommy Deletedmom414 elimden gelse herşeyi 90 da yıkarım 😂 ama ne yazıkki nevresimelri falan 40da, havluları 60da günlük giy çıkart kıyafetlerimizi 30 da bebeğinkilerixe 30 da yıkıyorum
Deletedmom4018 Deletedmom414 60 ın altında yıkamıyorum ve herhangi birşey olmadı sadece etikette 30 derece yazan şeyleri genelde 30 derecede yıkıyorum