Benim kızım da böyleydi ilk dogdugunda aç kalır doymaz sarılık olur diye korkuyoduk aile hekimimle görüştüm dil bağı yok olsa hiç ememez demişti dört parmaginla gogusunu alttan kaldır baş parmaginlada memenin tamamını ağzına ver demişti binkac gün öyle yaptm sonra düzeldi dene bı istersen inşallah olur😊