Hanımlar merhaba bebeğim süt alarjisi ve 1 senedir diyet yapıyorum ve doktor bir yaşında geçicek dedi ve ben artık dayanamıyorum çikolata bisküvi aklınıza ne gelirse özgürce yemek istihorum benm gibi olan var azalma oluyor mu bir çaresi varmı lütfen yazın bieşyler …