Den1z Havalarin sogumasiyla birlikte egzamasi tekrarladi busefer gözlerine kadar yayildi evde ne yapabilirim doktorumuzu pazartesi arayabiliriz . Birde sanki altlari mor budami egzamayla alakalidir?
Aprilmom Den1z göz altı morlukları alerji den dye biliyorum. İnşallah gözleri geçer 😔biraz tek suyla yıkayın banyoda belki şampuan yapmıştır. Allah şifa versin inşallah
Den1z 2lokummannesiii hmm alerji testi yaptirmistik ama 2 yas öncesi yanlis cikiyornus zaten 2 yaslnda gel dediler bize birde yazin da herseyi yedi ama egzamasi Yoktu havalar sogudu tekrarladi
2lokummannesiii Den1z Allah Allah benim oğlumunda gen sene bu zamanlar alerjisi çıkmıştı şimdi yanaklarında yine var az da olsa
Swtlna Kansızlık olabilir tahlil yaptırın derim, bir de yüzü elleri ayakları falan soğuk mu bi takip edin
Swtlna Den1z bi kan tahlili yaptırın isterseniz, kansızlık belirtileri gibi geldi bana… Ben her sabah bir tatlı kaşığı pekmez veriyorum o da topallıyor biraz
Den1z 2lokummannesiii kac aylikken yaptirdiniz testi biz 6 aylikken yaptirdik deri testi negstif cikmisti kan testi de ige degeri 21 cikmisti ayrintilu test yapmamislardi . Hafif alerjiye yatkin demislerdi . Ama sonra yazin hic egzama olmayinca alerjiden degil dediler genetik falan dediler babasinda var cünki . Bu alerji kac yasinda geciyor bir bilginiz var mi
NrYlmzTsr Den1z genelde alerjiden dolayı göz altı morlukları olabilir. Oğlumun geçen sene mevsimsel alerjisi vardı, belli bir süre şurup kullandık. Bu sene daha iyi.