Aras_Cansu28 Selam kızlar aranız da hiç bebeğini doktor Ali Fuat serpene götüren var mı acaba ? Giden var ise memnun kaldığınız ve kalmadığınız yönler neler ?
Ikrazumra19 Aras_Cansu28 gitmedim ama istanbulda olsam kesin giderdim cok begeniyorum cok bilgili bence
CemreKerem35 Aras_Cansu28 o adam doktor değil şovmen . Nerede reklam orada Ali Fuat serpen . Normal bir devlet Hastanesi doktorundan hiçbir fazlası yok . Sadece reklamını çok güzel yapıyor ki bundan 1 2 yıl önce 10 dk si 700 TL diye duymuştum .
Seerdaay Aras_Cansu28 ben gitmedim ama bu forumda bir yorum okumuştum.Ne sorsam instagramda videosunu çektim diyormuş.Ben 250 lirayı bunu duymak için mi verdim diyordu.Ama yeni klinik açmış videosunu gördüm bayıldım😀Ama tabi belki giden başka birileri vardır tek yorumla karar vermeyin
Ebruea Aras_Cansu28 arkadaşım gidiyor ona 400 lira verdim dedi muayenesine. Nasıl diye sordum memnun kaldın mı. İyiydi dedi. İlk defa gidişi ama bayağı incelemiş ilgilenmiş
Aras_Cansu28 Ikrazumra19 bende İstanbul da yaşamıyorum fakat artık o kadar bunaldım ki gözü kararttım gitme konusunda
GoGirl CemreKerem35 bir sey soruldugu zaman link vermesi reklam yapmasi beni de rahatsiz ediyor güven vermiyor
CemreKerem35 Aras_Cansu28 içeride 10 dk dan fazla duramazsiniz yoksa ek ücret ödersiniz sorun ne olursa olsun para varsa doktor vardır yoksa yoktur . Başlarda ben de takip ettim ama şunu fark ettim o doktorda ; sürekli anneleri endişe ettirecek sırf okunsun diye korkutacak şeyler paylaşıyordu işte bebeğiniz bu şekilde yatıyorsa sorun ciddi olabilir şöyle ise sorun buyum olabilir altına da bin tane endişeli anne yorumu . Bu olay beni soğuttu . Bir de sürekli çekiliş reklam şu bu içinde . Aklı selim bir doktor sizce bunu yapar mı ?
elmaliturtam CemreKerem35 ek ücret asla ödemedik biz Ali Fuat beyde istediğimiz kadar bilgi alabiliyoruz süre kısıtlaması asla yok tabiki hiç bir doktorda da olabileceğini sanmıyorum daha önce Ali Fuat beyde böyle bir durum yaşadınız galiba ama ben o kadar gittim hiç karşılaşmadım
zeynepzeze Bu doktora gitmediğim için bir bilgim yok. Ama şunu söyleyebilirim oğlumu götürdüğüm çocuk doktorunun Instagram hesabı bile yok. Ama o kadar ilgilidir ki şimdi arasam cevap verir. Demem o ki adı duyulmayan çok iyi doktorlar var
Defneligunlerrr Aras_Cansu28 ben genelde alifuatserpenin söylediklerine güveniyorum. Mesela bir sıkıntı yaşıyor isek profilini inceliyorum mutlaka bir yazı paylaşmış oluyor. Ve detaylıca araştırdıktan sonra yazdığı şeylerin doğru olduğunu görüyorum.
elmaliturtam Aras_Cansu28 hemen antibiyotik dayamıyor telde çözüm üretebileceği durumda hop hadi kalk gel yapmıyor hatta hastalık durumunda kendi de arayıp takip ediyor ilgili bir doktor memnunuz biz. Her an ulaşılabilinir bir doktor saatlerce aynı şeyi anlatıyor anne evhamını anlayan biri
Renk İnstagramda sorun cevaplıyım diye birşey açmış. Sorduk 2 soru cevaplamadı. Link vermekten başka birşey yapmıyor instagramda. Bıraktım ben de takibi.