Yakamoz [bilinmeyen] bebeğiniz ne kadarlık? Benim kızım 3 bucuk aydan beri öyle. Kimi okuyorsam burada herkes o civarda başlayıp hala devam ediyor düzensizliğe.
busr_erva Benim bebegimin de 2 aylık olmasına bir kac gün var surekli ağlıyordu ve emerken yarim saati geçiyordu doktor doymuyor dedi ve ek gıdaya başlattı ondan sonra uykusu da düzeldi :)
Sebnemhzl [bilinmeyen] beni bitirdi o saat başı uyanmaları 8.5 aylık muhallebisini yiyor suyunu içiyor altı temiz uykuda baya gelmiş yatıyor hooop 1 saat sonra uyanıyor emzirme başlıyor 2 saat deliksiz sonra gece yarısı geçiyor ve biz her saat başı uyanıyoruz 2 fırt çekiyoruz sonra uykuyu açmakla kalıyoruz uykusuzluğa bağışıklık kazandı vücudum resmen
Denizsevim Sebnemhzl al bizden de o kadar. Biz de 8 ay 8 günlük. Daha şimdiden 3kere uyandı şuan emmede. Bizim 2 fırt yetmiyor da.. Yarım saat 45dk genelde. 7.ay çok düzenli güzeldi. Gece 1veya 2defa uyanırdı.. Ama 2 saatte bir uyanıyor şimdi..
pasaninannesi [bilinmeyen] tekrar uyandığında emzirmeyin ve konuşmayın sessiz hareket edin kucağınıza alın sırtına pat pat yapıp tekrar koyun yatağına eğer sallanarak uyuyorsa hafif sallayıp bekleyin. Sonra biraz daha sallayın. Tekrar uyanırsa bu sefer sadece hafif sallayın kucağınıza almayın. Birde gündüz uykuları nasıl ? Eğer gündüz uykusunu alamıyorsa gece de yorgunluktan tam dalamıyordur. Ben gündüz uykularını düzene soktuğumdan beri gece daha güzel uyuyor. Ve ek olarak ben geceyi gündüzü ayırt etmesi için gece beşiğinde yatırıyorum gündüz oturduğum odada. Beşiğine geçtiği gibi gece uykusu olduğunu biliyor artık. Ve başında bir kırmızı gece lambası var eğer uyanırsa ona bakıp uyumaya devam ediyor. O uykuya iyice dalınca kapatıyorum bu sefer daha uzun uyuyor. Her uyandığında emzirmeyin. İnşallah düzelir 🙏🙏🙏
Yavuzuannesi2012 [bilinmeyen] bence her uyandığında emzirmeyin bir düzene sokun benim bebeğim 36 günlük 2 saatte bir emziriyorum bu arayı çok zor durumda kalmadıkça kısa tutmuyorum. bana çok dediler yarım saatte bir 1 saatte bir emzirdyw. Bu çocuğun emmeye ihtiyacı olduğu kadar uyumaya da ihtiyacı war. Yarım saatte bir saatte bir emzirirsek sürekli uykusu bölüncek ve huzursuz olcak. Emzirme saatlerini düzene sokarsanız uyku düzeni de düzene girer. 2 saat sonra zaten kendi acıkıp ağlıyo.
pasaninannesi [bilinmeyen] ayaklarına karnına doğru itip egzersiz yaptırdınız mı biz o şekilde çıkartıyorduk 🙊